FAQ

18. PKO Bieg Trzech Kopców

Przed skontaktowaniem się z Organizatorem prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą najczęściej zadawanych pytań oraz z regulaminem imprezy.

REJESTRACJA I ZGŁOSZENIA

W jaki sposób mogę zapisać się do biegu?

W pierwszej kolejności należy dokonać rejestracji w systemie DATASPORT na stronie Rejestracja. Po dokonaniu rejestracji w systemie DATASPORT, należy zalogować się na swoje konto i wybrać z listy bieg, do którego chcemy się zapisać bądź bezpośrednio na dedykowanej stronie zapisów do 18. PKO Biegu Trzech Kopców w polu „Zapisz się”.

W jaki sposób mogę zarejestrować się do systemu DATASPORT?

Rejestrację należy dokonać w systemie DATASPORT na stronie REJESTRACJI.

Po rejestracji nie przyszedł mi link aktywacyjny./Mam problem z aktywacją./ Link jest niepoprawny.

Prosimy o kontakt z firmą DATASPORT: biuro@datasport.pl.  W wiadomości należy podać imię, nazwisko oraz adres e-mail użyty przy rejestracji.

Formularz zapisów/zapłaty nie wyświetla się poprawnie.

Prosimy o wysłanie opisu problemu do firmy obsługującej system zapisów na adres: biuro@datasport.pl. Mile widziane są zrzuty ekranu obrazujące problem.

Do kiedy prowadzone są zapisy internetowe?

Zapisy internetowe są już zakończone ze względu na osiągnięty limit opłaconych uczestników.

Czy mogę zapisać się do biegu jeśli zapisy elektroniczne już się skończyły, ale limit startujących nie został wyczerpany?

Zapisy internetowe zostały zakończone 18 sierpnia, po osiągnięciu regulaminowego limitu 3500 opłaconych uczestników. Zgłoszenia nie są już przyjmowane, zapisy nie będą też prowadzone w Biurze Zawodów.

Czy podanie adresu e-mail jest konieczne?

Podanie adresu e-mail jest konieczne, aby założyć konto w systemie. Każdy zawodnik ma obowiązek rejestracji z użyciem indywidualnego adresu mailowego.

Podanie adresu e-mail jest także niezbędne w celu otrzymania indywidualnego kodu QR z systemu zgłoszeniowego potrzebnego do obioru pakietu.

Czy podanie numeru telefonu jest konieczne?

Podanie numeru telefonu jest konieczne w celu: otrzymania indywidualnego otrzymania wyniku/międzyczasów przez sms, otrzymywania ważnych informacji dotyczących organizacji biegu, a przede wszystkim sprawny kontakt organizatora z zawodnikiem.

Co to jest numer ICE?

Jest to numer telefonu do osoby, którą należy powiadomić w razie wypadku (z angielskiego ICase of Emergency). Prosimy nie wpisywać jako numer ICE swojego numeru telefonu.

Czy muszę podawać nazwę klubu macierzystego?

Nie jest to konieczne. Jeśli osoba nie przynależy do klubu, należy pozostawić puste pole.

Czy mogą startować nieletni?

Nie. W biegu mogą wziąć udział wyłącznie osoby, które najpóźniej w dniu biegu ukończyły 18 lat. Nie ma wyjątków.

Czy są zapisy drużynowe?

Organizator nie przewiduje zapisów grupowych do 18. PKO Biegu Trzech Kopców.

OPŁATA STARTOWA I NUMERY STARTOWE

Jaka jest wysokość opłaty startowej?

Podczas zapisów internetowych opłata startowa wynosiła 130 złotych. Obecnie zapisy nie są już prowadzone, ze względu na osiągnięcie limitu uczestników.

Jak dokonać płatności?

Bezpośrednio po zapisaniu się na bieg, zawodnik zostaje przekierowany na stronę płatności on-line (PayU).

W przypadku zapisu w Biurze Zawodów możliwa jest płatność gotówką, jak i kartą płatniczą przy stanowisku KASA.

Czy mogę zgłosić udział a zapłacić w innym terminie?

Nie ma takiej możliwości. Opłaty należy dokonać bezpośrednio po zapisaniu się do biegu w przypadku zapisów elektronicznych. W przypadku braku wniesienia opłaty startowej, niezwłocznie po dokonaniu rejestracji, rejestracja uważana jest za nieważną.

Kiedy przydzielany jest numer startowy?

Numer startowy zostanie nadany w Biurze Zawodów po weryfikacji podczas odbioru pakietu.

Czy zostanie mi zwrócona opłata jeśli nie mogę wystartować?

Nie. Organizator nie przewiduje możliwości zwrotu uiszczonej opłaty startowej. Istnieje możliwość przeniesienia opłaty startowej na innego zawodnika.

Czy mogę przenieść opłatę startową na innego zawodnika?

Organizator dopuszcza możliwość przeniesienia opłaty startowej na innego zawodnika.

Przeniesienia opłaty startowej można dokonać w formie cesji najpóźniej do dnia 19 września 2025 r. Opłata manipulacyjna za przeniesienie opłaty startowej wynosi 30,00 złotych i jest bezzwrotna. Opłata ta musi być uiszczona w nieprzekraczalnym terminie do 19 września 2025 r.

Jak mogę przenieść opłatę startową na innego zawodnika?

1. Zaloguj się do swojego profilu w systemie DATASPORT.

2. Skorzystaj z opcji „Dokonaj cesji” dostępnej w zgłoszeniu do Biegu.

3. Opłać bezzwrotną opłatę manipulacyjną – 30 zł (do 19 września 2025 r.).

4. Po opłacie otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do przekazania nowemu zawodnikowi.

5. Nowy zawodnik rejestruje się za pomocą tego linku.

Uwaga: Nie można przenieść opłaty, jeśli:

- została wystawiona faktura VAT,

- użyto kodu z vouchera lub zgłoszenia grupowego,

- skorzystano ze zniżek opisanych w punkcie V.11 Regulaminu.

Kto jest zwolniony z opłaty startowej?

- osoby z niepełnosprawnościami,

- wolontariusze pracujący przy organizacji imprezy,

- osoby zaproszone przez Dyrektora Biegu,

- osoby, które ukończyły wszystkie edycje Biegu Trzech Kopców

- wolontariusze pomagający przy organizacji 18. PKO Biegu Trzech Kopców przez co najmniej 8 godzin.

Jaki trzeba mieć stopień niepełnosprawności, by być zwolnionym z opłaty?

Każda osoba z niepełnosprawnością posiadająca oficjalny dokument potwierdzający status osoby z niepełnosprawnością, tj. orzeczenie o niepełnosprawności wydane przez Instytucję Orzekającą, jest zwolniona z opłaty startowej.

Wspomniany dokument należy przedstawić w Biurze Zawodów przy weryfikacji.

Czy osoby, które ukończyły 60 lat są zwolnione z opłaty?

Nie.

Czy Karta Dużej Rodziny (ogólnopolska) jest podstawą uzyskania zniżki?

Nie. Tylko uczestnicy programu Krakowska Karta Rodzinna 3+ mogą uzyskać zniżkę na udział w biegu. Kartę należy przedstawić w Biurze Zawodów przy weryfikacji.

Czy przy zapisach grupowych uwzględniane są zniżki i zwolnienia z opłaty?

Nie. W przypadku zapisów grupowych za każdą osobę należy zapłacić pełną kwotę.

LISTA STARTOWA I KOREKTA ZGŁOSZENIA

Chcę zmienić dane na liście startowej. Co mam zrobić?

Do momentu, gdy możliwe są zapisy elektroniczne dane można zmienić poprzez wysłanie wiadomości na adres zapisy@zis.krakow.pl podając swój adres mailowy i dane, które mają zostać zmienione.

Nie ma możliwości zmiany imienia, nazwiska i daty urodzenia zapisanego zawodnika (poza uzasadnionymi przypadkami, np. zmiana nazwiska po ślubie, urzędowa zmiana imienia/nazwiska, należy wówczas przedstawić odpowiednie dokumenty).

Po zamknięciu zapisów zmiana danych możliwa jest wyłącznie w Biurze Zawodów na stanowisku pomocy/„Help desk”.

Jak przypisywane są kategorie wiekowe?

W systemie rejestracyjnym kategoria wiekowa jest przydzielana automatycznie, na podstawie roku urodzenia.

Jaki jest limit startujących?

3500 zawodników.

Czy istnieje lista rezerwowa? Czy będę mógł wystartować gdy ktoś zrezygnuje w dniu startu?

Organizator nie prowadzi listy rezerwowej. Nie ma również możliwości dopisania się do listy startujących w przypadku rezygnacji innego zawodnika.

FAKTURY

Jak otrzymać fakturę?

Otrzymanie faktury jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy prośba o wystawienie faktury zostanie zaznaczona w formularzu zgłoszeniowym oraz zostaną w nim wskazane poprawne i kompletne dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura. Dane do faktury można podać wyłącznie przed uiszczeniem opłaty startowej. Faktura wystawiona na osobę fizyczną wysyłana jest na adres e-mail zawodnika. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana jest na adres podmiotu, na który została wystawiona.

Wysłanie faktury drogą elektroniczną będzie możliwe po uzyskaniu indywidualnej zgody wyrażonej przez osoby reprezentujące firmę/stowarzyszenie/klub, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wysłałem/wysłałam prośbę o fakturę, kiedy i jak ją otrzymam?

Faktura wystawiona na osobę fizyczną wysyłana jest na adres e-mail zawodnika przez Dział Księgowości. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana jest pocztą na adres podmiotu, na który została wystawiona.

Wysłanie faktury „na firmę” drogą elektroniczną będzie możliwe po uzyskaniu indywidualnej zgody wyrażonej przez osoby reprezentujące firmę/stowarzyszenie/klub, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Czy można otrzymać fakturę zbiorczą?

Fakturę zbiorczą można otrzymać w przypadku gdy wszystkie wpłaty osób, których ma dotyczyć faktura zaksięgowane będą w tym samym dniu i na tę samą kwotę opłaty startowej za tą samą imprezę.

Czy zakup opłaty startowej ze zniżką Krakowskiej Karty Rodzinnej może być udokumentowane fakturą?

Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej jest możliwe wyłącznie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej na cele osobiste, a nie podmiotu gospodarczego. Taka opłata może być udokumentowana fakturą VAT na osobę fizyczną.

Czy można otrzymać fakturę zbiorczą?

Tak, jeśli wszystkie wpłaty:

- zostały zaksięgowane tego samego dnia,

- dotyczą tej samej imprezy i tej samej kwoty.

Faktury VAT wystawiane na dane firmy przekazywane są pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy.

Firma chce zapłacić za mnie. Czy jest to możliwe?

Każdy zawodnik płaci indywidualnie i na podstawie dowodu wpłaty może otrzymać fakturę na firmę. Istnieje możliwość zakupu indywidualnego vouchera.

BIURO ZAWODÓW I PAKIETY STARTOWE

Gdzie znajduje się Biuro Zawodów?

Biuro Zawodów będzie zlokalizowane w holu pod trybuną wschodnią Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana przy ul. Reymonta 20. Wejście od ul. Reymana.

W jakich dniach i godzinach czynne jest Biuro Zawodów?

Biuro Zawodów będzie zlokalizowane na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana przy ul. Reymonta 20 w Krakowie i czynne w dniach:

- 19 września 2025 (piątek) w godzinach 16:00-19:00

- 20 września 2025 (sobota) w godzinach 8:00-19:00

- 21 września 2025 (niedziela) w godzinach 7:30-9:30

Co zawiera pakiet startowy?

Numer startowy, naklejkę na worek do depozytu i agrafki oraz upominki od sponsorów.

Koszulka nie jest częścią pakietu startowego. Można ją zakupić osobno.

Czy odbiorę pakiet po zamknięciu, przed otwarciem Biura Zawodów?

Nie ma możliwości odbioru pakietu startowego w innym terminie niż podany w regulaminie termin otwarcia Biura Zawodów.

Czy możliwe jest wysłanie pakietu?

Nie. Organizator nie wysyła pakietów startowych.

Czy w dniu zawodów można odebrać pakiet startowy?

Tak, w godzinach 8:00-9:30.

Czy w dniu zawodów zapiszę się do biegu?

Nie, zapisy w Biurze Zawodów nie będą możliwe.

Czy w Biurze Zawodów zapiszę się do biegu?

Nie, gdyż limit uczestników Biegu został osiągnięty.

Jak zapisać się do IV Biegu Górskiego Leśników?

Zapisując się do 18. PKO Bieg Trzech Kopców należy w formularzu zgłoszeniowym zaznaczyć opcję „Leśnik” w klasyfikacji „IV Bieg Górski Leśników”. Zapisy prowadzone są w systemie DATASPORT. Należy zapoznać się również z regulaminem owego biegu.

Co trzeba mieć przy sobie by odebrać pakiet?

Aby dokonać weryfikacji i odebrać pakiet startowy, należy w Biurze Zawodów przy stanowisku weryfikacji okazać kod QR oraz dokument tożsamości ze zdjęciem.

Dodatkowo, w przypadku zniżek lub zwolnienia z opłaty należy mieć ze sobą również dokument uprawniający do zniżki/zwolnienia z opłaty (tj. karta programu KKR3+, orzeczenie o niepełnosprawności lub legitymację osoby niepełnosprawnej, audiogram).

Jak wygląda odbiór pakietu?

Aby dokonać weryfikacji i odebrać pakiet startowy, należy w Biurze Zawodów przy stanowisku weryfikacji okazać kod QR oraz dokument tożsamości ze zdjęciem.

Kody QR zostaną wysłane na adres e-mail, podane podczas rejestracji, bezpośrednio po rejestracji oraz około 72 h przed dniem imprezy. Kody mogą być wysłane wyłącznie na numery telefonów zarejestrowane w polskich sieciach komórkowych. Zawodnicy nieposiadający numeru w polskiej sieci otrzymają kod wyłącznie na adres e-mail.

Uznawane będą kody okazane na urządzeniach elektronicznych lub wydrukowane.

W przypadku, gdy zawodnik nie otrzymał kodu QR lub ma problem z jego odebraniem/otwarciem, na stanowisku weryfikacji jego zgłoszenie zostanie wyszukane na podstawie nazwiska.

W celu dokonania korekty zgłoszenia lub nowego zapisu należy zgłosić się do stanowiska oznaczonego „Pomoc Techniczna/Help desk”.

Numer startowy jest przydzielany zawodnikowi na stanowisku weryfikacji losowo, zależnie od kolejności zgłoszenia się zawodnika do Biura Zawodów. Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji/wyboru numeru.

Szczegółowa instrukcja odbioru pakietu startowego znajduje się TUTAJ.

Gdzie znajdę kod QR?

Na swoim profilu w DATASPORT w sekcji BILETY. Ponadto, każdy zawodnik otrzyma swój kod na adres e-mail podany przy rejestracji. Kod zostanie wysłany około 3 dni przed terminem imprezy.

Kod QR jest przypisany do konkretnego zawodnika, należy chronić swój kod przed dostaniem się w niepowołane ręce. Organizator przewiduje weryfikację zawodników na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Organizator nie odpowiada za sytuację, gdy na podstawie kodu QR pakiet startowy zostanie odebrany przez nieuprawnioną osobę.

Czy kod QR musi być wydrukowany?

Nie, może być pokazany na telefonie, tablecie, innym urządzeniu.

Nie dostałem kodu QR/Nie otwiera mi się/Nie mam kodu. Co robić?

W Biurze Zawodów należy z dokumentem tożsamości zgłosić się do stanowiska pomocy/ „Help desk”.

Chcę zmienić dane. Co mam zrobić?

Należy napisać wiadomość na  zapisy@zis.krakow.pl lub w Biurze Zawodów należy zgłosić się z dokumentem tożsamości do stanowiska pomocy/„Help desk”.

Chcę się zapisać na imprezę w Biurze Zawodów. Co zrobić?

W celu uiszczenia opłaty startowej należy zgłosić się do kasy, a następnie z dokumentem tożsamości do stanowiska pomocy/„Help desk”.

W przypadku zawodników zwolnionych z opłaty należy zgłosić się bezpośrednio do stanowiska pomocy/„Help desk”.

Kiedy pokazać wymagane dokumenty?

Podczas weryfikacji w Biurze Zawodów.

Karta programu KKR 3+ na stanowisku weryfikacji lub przy stanowisku pomocy/„Help desk” w przypadku nowego zapisu.

Osoby z niepełnosprawnościami – na stanowisku weryfikacji osób z niepełnosprawnościami (bez względu na rodzaj niepełnosprawności).

Czy ktoś może odebrać pakiet w moim imieniu?

Tak. Podczas rejestracji w formularzu zgłoszeniowym zawodnik podaje imię, nazwisko, e-mail oraz numer telefonu pełnomocnika, który odbierze jego pakiet startowy. Dane te można zmienić do dnia 18 września 2025 roku. Wskazana osoba otrzyma kod QR uprawniający do odbioru pakietu.

Czy konieczne jest upoważnienie na piśmie, podpisanie upoważnienia/oświadczenia w Biurze Zawodów?

Nie. Dane pełnomocnika należy podać w formularzu zgłoszeniowym. Można je uzupełnić do dnia 18 września 2025 roku. Brak tych danych uniemożliwi odbiór pakietu startowego, nawet w przypadku, gdy pełnomocnik okaże kod QR zawodnika.

Podczas odbioru pakietu startowego Pełnomocnik zobowiązany jest okazać kod QR zawodnika, dla którego odbiera pakiet startowy oraz swój dokument tożsamości.

Czy trzeba posiadać specjalne badania lekarskie?

Nie. Zgłaszając się zawodnik zaznacza, że jest świadomy ryzyka związanego ze startem i jest świadomy swojego stanu zdrowia.

KOSZULKI

Czy koszulka wchodzi w skład pakietu startowego?

Podczas rejestracji zawodnicy deklarują jedynie chęć zakupu koszulki oraz rozmiar. Koszulki będą sprzedawane:

- w dniach 19-21 września 2025 roku w Biurze Zawodów na Expo (w godzinach otwarcia) przez Sponsora Technicznego – firmę ASICS, na dedykowanym stoisku „KOSZULKI”;

Jaki jest koszt koszulki?

Cena koszulki wyniesie 80 zł.

Czy mogę przymierzyć koszulkę przed zakupem?

W punkcie zakupu koszulek będzie przymierzalnia.

Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym zaznaczyłem/zaznaczyłam zły rozmiar koszulki?

Rozmiar koszulki można zmienić w swoim zgłoszeniu do biegu w systemie DATASPORT, bądź zgłosić się do Organizatora poprzez wiadomość mailową na adres: zapisy@zis.krakow.pl.  

Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym zadeklarowałem/zadeklarowałam chęć zakupu koszulki, a jednak jej nie chcę?

Podczas rejestracji zawodnicy deklarują jedynie chęć zakupu koszulki oraz rozmiar. Ostateczna decyzja o zakupie nastąpi w punktach sprzedaży koszulek.

Co zrobić, jeśli w formularzu zgłoszeniowym nie zadeklarowałem/zadeklarowałam chęci zakupu koszulki, a jednak chcę ją kupić?

Formularz zgłoszeniowy w tej kwestii nie jest możliwy do edycji. W związku z tym należy udać się bezpośrednio do punktu sprzedaży koszulek w Biurze Zawodów, by móc zakupić koszulkę z dostępnego na miejscu asortymentu.  

NUMER STARTOWY

Czy numer startowy jest imienny?

Organizator nie umieszcza na numerze imion, nazwisk, ksywek zawodników. Numer startowy nadany (przydzielony) w Biurze Zawodów jest dokumentem przypisanym do konkretnego zawodnika.

Zgubiłem numer. Co teraz?

Organizator nie wydaje duplikatów numeru. Jedyną możliwością jest ponowne zapisanie się do biegu (oraz dokonanie opłaty) i otrzymanie nowego numeru.

Zgodnie z regulaminem, to zawodnik przypisany do numeru ponosi konsekwencje, gdy na zgubionym numerze wystartuje inna osoba.

Co to jest czip?

Czip służący do pomiaru czasu umieszczony jest pod gąbką przyklejoną na numerze startowym. Pod żadnym pozorem nie wolno odklejać tej gąbki. Naruszony numer startowy uznaje się za nieważny.

Jak zamontować numer i czip?

Numer startowy wraz z czipem należy przypiąć agrafkami otrzymanymi w pakiecie startowym z przodu koszulki startowej (na wysokości klatki piersiowej).

DOJAZD I NOCLEGI

Jak dojadę do Biura Zawodów?

Zalecamy dojazd komunikacją miejską do przystanków: Reymana, Kawiory.

Szczegółowe informacje: http://rozklady.mpk.krakow.pl/

Jak dojadę na start?

Zalecamy dojazd komunikacją miejską do przystanku: Podgórze SKA

Szczegółowe informacje: http://rozklady.mpk.krakow.pl/

Czy zawodnikom przysługuje zniżka na komunikację miejską?

W dniu biegu, na podstawie numeru startowego, zawodnicy mają zapewnione darmowe przejazdy komunikacja miejską.

Czy jest przewidziany darmowy nocleg?

W przypadku 18. PKO Biegu Trzech Kopców Organizator nie zapewnia darmowego noclegu.

Czy Organizator posiada bazę płatnych noclegów?

Organizator nie posiada bazy płatnych noclegów.

Gdzie mogę zaparkować?

Zalecamy parkowanie na parkingach Park&Ride oraz dojazd komunikacją miejską. Szczegółowe informacje o parkingach: http://mi.krakow.pl/parkingi/informacje-ogolne.

START I TRASA

O której jest start?

O godzinie 10:30

Gdzie znajduje się start?

Pod Kopcem Krakusa (Dzielnica Podgórze)

Jaki jest limit czasu do zakończenia biegu?

2 godziny.

Gdzie znajduje się depozyt?

Przed startem depozyt zlokalizowany jest w samochodach dostawczych na parkingu przy ul. Kopiec Krakusa. Worki należy oddać do godziny 10:15.

Worki zostaną przewiezione do depozytu zlokalizowanego w strefie mety (na parkingu obok Kopca Piłsudskiego).

Czy można startować na wózku?

Nie, ze względu na charakter trasy start na wózku jest niedopuszczalny.

Czy można biec z psem?

Nie, start ze zwierzętami jest niedopuszczalny.

Czy można biec z wózkiem?

Nie, start z wózkiem jest niedopuszczalny.

Czy można biec w słuchawkach?

Tak, jednak zalecamy taki poziom głośności, aby słyszalne były komunikaty z zewnątrz.

Czy na punkcie odświeżania można pozostawić własne odżywki?

Nie, nie ma takiej możliwości.

Gdzie znajduje się punkt odświeżania?

Punkt zlokalizowany będzie w połowie trasy, w rejonie Kopca Kościuszki przy al. Waszyngtona.

Czy na trasie są toalety?

Toalety zlokalizowane są w okolicy startu oraz w strefie mety biegu.

Czy trasa jest oznakowana?

Tak, trasa jest oznakowana.

Czy na trasie będzie pomoc medyczna?

Punkty medyczne zlokalizowane będą na starcie i na mecie. Dodatkowo, za zawodnikami będzie podążał mobilny punkt medyczny.

Czy na trasie może jechać koło mnie ktoś na rowerze, hulajnodze?

Nie, nie ma możliwości by zawodnikowi towarzyszyła osoba na rowerze, hulajnodze.

Co zrobić gdy jestem świadkiem wypadku/zasłabnięcia na trasie?

Należy zgłosić wypadek na numer alarmowy podany na numerze startowym lub bezpośrednio do służb pilnujących trasy.

Czy będzie zorganizowane przedszkole dla dzieci osób, które startują?

Nie. Organizator nie przewiduje organizacji przedszkola.

META I WYNIKI

Co to jest czas netto?

Jest to czas zawodnika od momentu przekroczenia linii startu do momentu przekroczenia linii mety.

Co to jest czas brutto?

Jest to czas zawodnika od momentu wystrzału startera do momentu przekroczenia linii mety.

Gdzie znajdę wyniki?

Wyniki będą dostępne na stronie internetowej biegu. 

Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi do 14 dni po zakończeniu Imprezy lub po uzyskaniu wyników kontroli antydopingowej, jeśli takowa zostanie przeprowadzona.

Czy otrzymam sms z wynikiem?

Każdy zawodnik, który zapisując się do biegu poda swój numer telefonu, otrzyma sms z wynikami. https://wyniki.datasport.pl/results5818/show/

Czy otrzymam dyplom?

Dyplom będzie dostępny do pobrania i wydrukowania na stronie z wynikami.

Czy po biegu musze oddać czip?

Nie, czip zamontowany w numerze startowym jest jednorazowy.

Czy otrzymam posiłek po biegu?

Na mecie każdy zawodnik otrzyma posiłek regeneracyjny.

Jakie są nagrody?

Wszystkie nagrody są szczegółowo opisane w regulaminie imprezy.

Kiedy będą dekoracje?

Dekoracje rozpoczną się niezwłocznie po ukończeniu biegu najszybszych zawodników.

Czy nagrody są opodatkowane?

Tak, w przypadku gdy łączna wartość nagrody przekroczy kwotę 2000 zł, od wartości tej nagrody zostanie potrącony podatek dochodowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W jaki sposób wypłacane są nagrody?

Nagrody pieniężne zostaną wypłacone na konto bankowe podane przez zawodnika. Po dekoracji należy zgłosić się do namiotu z nagrodami i pozostawić swoje dane kontaktowe.

Do kiedy i gdzie mogę odebrać nagrodę?

W przypadku nagród pieniężnych, dane do przelewu nagrody należy podać najpóźniej do 30 dni od momentu ogłoszenia oficjalnych wyników. Po upływie tego terminu nagroda przepada na rzecz Organizatora.

W przypadku nagród rzeczowych, nagrodę odebrać można w siedzibie Organizatora po wcześniejszym kontakcie z Organizatorem lub w sposób z nim ustalony, najpóźniej do 30 dni od dnia Imprezy. Po upływie tego terminu nagroda przepada na rzecz Organizatora.

Nagrody pieniężne zostaną wypłacone na konto podane przez zawodnika po uzyskaniu przez Organizatora wyników kontroli antydopingowej (o ile będzie przeprowadzona) oraz po otrzymaniu wszystkich danych niezbędnych do dokonania przelewu bankowego. Nagrody uzyskane w innych klasyfikacjach, o których mowa w pkt VI.1. regulaminu imprezy zostaną wypłacone na konto podane przez zawodnika w oświadczeniu wskazującym dokładne dane do dokonania przelewu lub w przypadku nagrody rzeczowej przekazane we wskazany przez Organizatora sposób.

Kto zostanie nagrodzony?

Nagrodzone zostaną pierwsze trójki kobiet i mężczyzn w klasyfikacji generalnej, a także pierwsze trójki kobiet i mężczyzn w każdej z kategorii wiekowych.

Zawodnicy, którzy otrzymają nagrody w klasyfikacji generalnej nie otrzymują nagród w kategorii wiekowej.

Kiedy odbędą się dekoracje zawodników?

Dekoracja zawodników planowane są po wytypowaniu trzech najlepszych kobiet i mężczyzn.

INNE

Czy zawodnicy są ubezpieczeni?

Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wskazane jest ubezpieczenie się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie.

Komu przekazać uwagi na temat biegu?

Reklamacje w sprawach związanych z uczestnictwem oraz organizacją 18. PKO Biegu Trzech Kopców można składać pisemnie na adres Organizatora lub mailowo na adres zapisy@zis.krakow.pl do 7 dni po zakończeniu imprezy.

W jaki sposób dostać się z mety do centrum miasta?

O godzinie 12:00 na przystanek ZOO zostaną podstawione autobusy kursujące na przystanek CICHY KĄCIK oraz w okolice Rynku Podgórskiego.

O której godzinie odjeżdża pierwszy autobus?

Pierwszy autobus odjeżdża o godzinie 12:00. Kolejne będą odjeżdżać w miarę zapełniania się pojazdów.

W jaki sposób kibice dostaną się ze startu na metę?

Dla kibiców chcących dostać się ze strefy startu do strefy mety zostanie zorganizowany transport. Dwa autobusy będą podstawione na Rynek Podgórski. Odjazdy: około godziny 10:20 i około godziny 10:45 (kierunek – przystanek ZOO).

Czy w dniu imprezy wjadę w okolice startu, mety, Biura Zawodów swoim samochodem?

W dniach 19-21.09.2025 r. (piątek-niedziela) udostępniony zostanie parking północny (wjazd od ul. Reymonta) Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana.

Z parkingu będzie można korzystać w godzinach:

- piątek, 19.09.2025 r. 15:30-19:30

- sobota, 20.09.2025 r. 7:30-19:30

- niedziela, 21.09.2025 r. 7:00-18:00

Wjazd na parking będzie możliwy jedynie za okazaniem karty parkingowej (do pobrania TUTAJ).

W dniu zawodów zostaną udostępnione autobusy, który będą transportować uczestników Biegu sprzed Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana (Buro Zawodów) – od strony ul. Reymonta – w okolice startu Biegu (przystanek PODGÓRZE SKA). Podróżni są zobowiązani posiadać przy sobie numer startowy 18. PKO Biegu Trzech Kopców.