I. ORGANIZATOR

1. Organizatorem biegu Mini Melts Kraków Run jest Gmina Miejska Kraków – Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
Dane teleadresowe:
Gmina Miejska Kraków
Plac Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków
NIP 676 101 37 17

Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków
tel. 12 616 63 02
e-mail: zapisy@zis.krakow.pl 
2. Kontakt z Organizatorem jest możliwy telefonicznie, w dni robocze od poniedziałku 
do piątku, w godzinach: 8:00-15:00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zapisy@zis.krakow.pl.  
 
II. TERMIN I MIEJSCE
1.Bieg Mini Melts Kraków Run (zwany w dalszej części Regulaminu: „Imprezą” lub „Biegiem”) odbędzie się w dniu 21 września 2024 roku (sobota) w Krakowie.
2. Start Biegu zlokalizowany będzie na deptaku przy al. 3 Maja w odległości od Mety Biegu wynoszącej od 50 m do 400 m, w zależności od dystansu danej kategorii uczestników. 
3. Meta Biegu zlokalizowana będzie przy al. 3 Maja, na deptaku w okolicy „Kamienia papieskiego”.
4. Biuro Zawodów:
a. zlokalizowane będzie w Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie, przy ul. Reymonta 20.
b. czynne będzie w dniach:
20 września 2024 roku (piątek), w godz.16:00-20:00,
21 września 2024 roku (sobota) – godziny otwarcia Biura Zawodów będą różne dla poszczególnych grup wiekowych uczestników Biegu, co wynika z różnych godzin startu Biegu w poszczególnych grupach wiekowych. W związku z powyższym, w dniu 21 września 2024 r. Biuro Zawodów będzie otwarte w następujących godzinach, w zależności od poniższych grup wiekowych:
- dla „Bąbelków” w godzinach 8:00-9:50,
- dla „Szkrabów” w godzinach 8:00-11:00,
- dla „Gagatków” w godzinach 8:00-12:10, 
- dla „Ancymonów” w godzinach 8:00-13:00, 
- dla „Urwisów” w godzinach 8:00-13:30, 
- dla „Małolatów” w godzinach 8:00-14:00. 

III. ORGANIZACJA STARTU
1. Długość trasy i kategoria uzależnione są od wieku dziecka, które przedstawiają się w następujący sposób:
- 50 m – „Bąbelki” - dla dzieci urodzonych w roku 2021,
- 100 m – „Szkraby” - dla dzieci urodzonych w latach 2019-2020, 
- 150 m – „Gagatki” - dla dzieci urodzonych w latach 2017-2018, 
- 200 m – „Ancymony” - dla dzieci urodzonych w latach 2015-2016, 
- 300 m – „Urwisy” - dla dzieci urodzonych w latach 2013-2014, 
- 400 m – „Małolaty” - dla dzieci urodzonych w latach 2011-2012. 
2. W ramach każdej kategorii odbędzie się kilka oddzielnych startów.
3. Podczas rejestracji należy wskazać godzinę startu. Nie ma możliwości zmiany godziny startu po dokonaniu rejestracji.
4. Godziny startów poszczególnych kategorii:
- „Bąbelki” - godzina: 10:00, 10:10, 10:20;
- „Szkraby” – godzina: 10:30, 10:40, 10:50; 11:00, 11:10, 11:20, 11:30;
- „Gagatki” – godzina: 11:40, 11:50, 12:00, 12:10, 12:20, 12:30, 12:40;
- „Ancymony” – godzina: 13:00, 13:10, 13:20, 13:30;
- „Urwisy” – godzina: 13:40, 13:50, 14:00;
- „Małolaty” – godzina: 14:10, 14:20,  
5. Każdy start może być podzielony na tury. 
6. Organizator dopuszcza możliwość podziału startujących na mniejsze grupy w ramach jednej kategorii. 
7. W kategorii „Bąbelków” i „Szkrabów” dopuszczalny jest start jednego rodzica/opiekuna z dzieckiem. W pozostałych kategoriach dzieci startują samodzielnie, czyli nie ma możliwości startu rodzica z dzieckiem.
8. Każde dziecko będzie mogło wystartować tylko jeden raz.

IV. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Organizator ustanawia następujące limity:
a. startujących: 2500 uczestników dla wszystkich kategorii łącznie;
b. cząstkowe dla poszczególnych kategorii:
- Bąbelki: 300 dzieci,
- Szkraby: 700 dzieci, 
- Gagatki: 700 dzieci, 
- Ancymony: 400 dzieci, 
- Urwisy: 250 dzieci, 
- Małolaty: 150 dzieci.
2. Lista uczestników zostanie zamknięta, w momencie osiągnięcia limitów zgodnie z zapisem części IV pkt 1 powyżej. Organizator nie prowadzi zapisów na listy rezerwowe. 
3. Limit startujących, organizacja Biura Zawodów, przebieg i organizacja startu oraz organizacja mety, mogą ulec zmianie – w przypadku zmiany wytycznych i regulacji dotyczących organizacji imprez, w tym w związku z zaistnieniem sytuacji epidemiologicznej wymagającej takiej zmiany.
4. Warunkiem startu, jest zgłoszenie dziecka i uiszczenie opłaty startowej, bezpośrednio po dokonaniu rejestracji. W przypadku braku wniesienia opłaty startowej niezwłocznie po dokonaniu rejestracji, zgłoszenie uważane jest za nieważne.
5. W Biegu mogą wziąć udział dzieci urodzone w latach 2011-2021. Nie ma możliwości dopuszczenia do startu zawodników innych roczników w żadnym przypadku.
6.Wiek uczestnika Biegu zostanie stwierdzony na podstawie oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego, popartego okazaniem w Biurze Zawodów dokumentu, potwierdzającego datę urodzenia dziecka (legitymacja szkolna, dowód osobisty, paszport i inne).
7. Podczas Biegu nie będzie dokonywany pomiar czasu. 
8. W czasie trwania Biegu uczestnicy powinni stosować się do poleceń osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, służb porządkowych, służb medycznych i osób działających w imieniu Organizatora, posiadających identyfikatory wydane przez Organizatora.
9. Za niedozwolone uznaje się:
a. start i bieg bez numeru startowego,
b. start i bieg z wózkami dziecięcymi,
c. start i bieg ze zwierzętami,
d. poruszanie się po trasie Biegu na rowerkach, hulajnogach, rolkach oraz innych pojazdach.
10. Dzieci powinny posiadać strój oraz obuwie sportowe, adekwatne do aktywności sportowej oraz do panujących warunków atmosferycznych.
11. W Biegu mogą wziąć udział dzieci, których stan zdrowia pozwala na udział w Biegu. Oceny stanu zdrowia dziecka dokonuje jego rodzic/opiekun prawny i bierze za to odpowiedzialność.
12. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków – NNW. Ubezpieczenie indywidualne na wypadek kontuzji lub innego nieszczęśliwego zdarzenia, które może stać się udziałem dziecka w czasie Biegu, wymaga osobnej polisy wykupionej indywidualnie przez rodzica/opiekuna prawnego uczestnika Biegu.
13. W czasie trwania Biegu na trasie, w strefie startu i mety mogą przebywać wyłącznie dzieci posiadające numer startowy, poza przypadkiem startu opiekuna z dzieckiem, w kategorii „Bąbelki” i „Szkraby” opisanym w części III. pkt 7 Regulaminu.
14. Dzieci i ich opiekunowie zobowiązani są do stosowania się do obowiązujących na dzień startu Biegu: 
a. powszechnie obowiązujących obostrzeń, nakazów i zakazów;
b. zaleceń sanitarnych wskazanych przez służby sanitarne oraz Organizatora.

V. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA
1. Zgłoszenia uczestnictwa w Biegu przyjmowane są:
a. na stronie internetowej Biegu do dnia 17 września 2024 roku lub do dnia, w którym wyczerpane zostaną cząstkowe limity startujących. Zgłoszenia można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie internetowej – www.biegtrzechkopcow.pl 
b. w Biurze Zawodów w dniach 20-21 września 2024 r., wyłącznie w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących.
2. Za ważne zgłoszenie uważa się prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz uiszczenie opłaty startowej. W przypadku braku wpłaty niezwłocznie po rejestracji, zgłoszenie uznawane jest za nieważne.
3. Zgłoszenie uczestników: 
a. zgłoszenia dokonuje rodzic/opiekun prawny wypełniając formularz zgłoszeniowy,
b. podczas rejestracji należy wskazać godzinę startu. Nie ma możliwości zmiany godziny startu po dokonaniu rejestracji,
c. w formularzu zgłoszeniowym należy podać wszystkie wymagane dane oraz zaznaczyć wymagane zgody,
d. dzieci zapisane do niewłaściwej kategorii wiekowej, w przypadku, gdy taka sytuacja zostanie wykazana w Biurze Zawodów, będą miały możliwość startu wyłącznie w przypadku, gdy w ich właściwej kategorii wiekowej będą jeszcze dostępne wolne miejsca, 
e. rodzic/opiekun prawny jest zobowiązany do podania swoich danych kontaktowych. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji tych danych i kontakt z rodzicem/opiekunem prawnym w celu weryfikacji poprawności zgłoszenia.
4. Dokonując zgłoszenia do Biegu, rodzic/opiekun prawny oświadcza, że jest świadomy zagrożeń mogących pojawić się w związku ze startem oraz że stan zdrowia dziecka pozwala na udział w tym Biegu oraz że pozwala na start dziecka na własną odpowiedzialność, przyjmuje do wiadomości, że udział w Biegu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. Rodzic/opiekun prawny w razie zaistnienia wypadku, urazu jest zobowiązany do stosowania się do poleceń służb porządkowych i medycznych Organizatora. W czasie Imprezy dziecko/uczestnik Biegu pozostaje pod opieką rodzica/opiekuna prawnego, który bierze pełną odpowiedzialność za opiekę nad dzieckiem i ewentualne wyrządzone przez dziecko/uczestnika szkody. 
5. Weryfikacja dzieci, nadawanie numerów startowych oraz odbiór numerów i koszulek będą odbywać się w Biurze Zawodów. Pakiety startowe odbierają rodzice/opiekunowie prawni. Odbierający powinni posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem, kod QR dziecka oraz dokument potwierdzający wiek startującego dziecka.
6. Weryfikacja uczestników, w tym w zakresie wniesionych opłat startowych i uprawnień
do zniżek oraz odbiór pakietu startowego dokonywane są wyłącznie w Biurze Zawodów. Organizator nie weryfikuje uczestników i nie wydaje pakietów startowych poza godzinami pracy Biura Zawodów, wskazanymi w niniejszym Regulaminie.
7. Organizator dopuszcza odbiór pakietu startowego przez pełnomocnika/osobę upoważnioną:
a. aby umożliwić odbiór pakietu startowego przez pełnomocnika/osobę upoważnioną, rodzic/opiekun prawny podczas rejestracji powinien podać w formularzu zgłoszeniowym dane osoby, którą chce upoważnić do odbioru pakietu,
b. dane pełnomocnika w formularzu można uzupełnić do dnia 19 września 2024 roku, na swoim profilu w systemie zgłoszeniowym,
c. podczas odbioru pakietu startowego, pełnomocnik zobowiązany jest okazać kod QR uczestnika, dla którego odbiera pakiet startowy oraz swój dokument tożsamości oraz dokument potwierdzający wiek dziecka,
d. brak danych pełnomocnika w formularzu zgłoszeniowym uczestnika, dla którego odbiera pakiet, uniemożliwia odbiór pakietu startowego, nawet w przypadku, gdy pełnomocnik/osoba upoważniona okaże kod QR uczestnika,
e. pełnomocnikiem mogą być wyłącznie osoby, które w dniu odbioru pakietu startowego mają ukończone 18 lat.
8. Szczegółowa instrukcja odbioru pakietu startowego i weryfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.biegtrzechkopcow.pl  
9. Opłata startowa:
a. wysokość opłaty startowej:
- 50 złotych - do dnia 17 września 2024 r. lub do momentu wyczerpania cząstkowych limitów startujących,
- 60 złotych - w dniach 20-21 września 2024 r. w Biurze Zawodów, w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących.
b. system PayU umożliwia wniesienie opłaty startowej w EURO poprzez przeliczenie opłaty startowej wg kursu EURO z dnia dokonywania opłaty. W Biurze Zawodów nie ma możliwości płatności w EURO,
c. wniesienie opłaty startowej możliwe jest: 
- on-line (bezpośrednie przekierowanie z profilu rejestracyjnego) poprzez system płatności PayU – do dnia 17 września 2024 roku lub do momentu wyczerpania cząstkowych limitów startujących,
- w Biurze Zawodów gotówkowo lub kartą płatniczą wg stawki obowiązującej w dniu dokonania wpłaty, w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących,
d. brak wpłaty bezpośrednio po rejestracji, skutkuje uznaniem zgłoszenia za nieważne,
e. wpłaty dokonane w inny sposób niż podany w pkt V 9 lit. c. niniejszego Regulaminu tj. przelewem na konto Organizatora nie będą uznane i zostaną zwrócone na konto, z którego zostały dokonane,
f. Z zastrzeżeniem postanowień lit. (e) powyżej oraz części IX pkt 6 Regulaminu, Organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu opłaty startowej,
g. Organizator nie dopuszcza możliwości przeniesienia opłaty oraz pakietu startowego na inne dziecko, 
h. Organizator nie dopuszcza możliwości przeniesienia opłaty startowej na kolejną edycję lub inną imprezę,
i. za termin wpłaty przyjmuje się datę uregulowania płatności przez PayU lub datę uiszczenia opłaty startowej w Biurze Zawodów,
j. wpłacający zobowiązany jest sprawdzić czy przelew z tytułu opłaty został zrealizowany, tj. czy kwota opłaty została pobrana z konta i nie została zwrócona przez PayU. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak wpłaty z przyczyn zależnych od Banku wpłacającego/PayU. Wpłacający dokonując wpłaty posiada numery transakcji i jako zleceniodawca ma możliwość wyjaśnić przyczynę braku wniesienia opłaty startowej,
k. opłata startowa jest opłatą za udział w Biegu przeznaczoną m.in. na pokrycie kosztów organizacji (np. zabezpieczenie trasy, zabezpieczenie medyczne, zabezpieczenie sanitarne, pomiar czasu, ochrona, medale, koszulki).
10. Zniżki:
a. 50% zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej
Podstawą do przyznania zniżki jest okazanie w Biurze Zawodów podczas weryfikacji ważnej karty uczestnika programu Krakowska Karta Rodzinna 3+, tj. karty wydawanej członkom rodzin wielodzietnych (minimum 3 dzieci), zamieszkałym na terenie Gminy Miejskiej Kraków,
b. w przypadku braku odpowiednich dokumentów uprawniających do zniżki, w celu wzięcia udziału w Biegu, rodzic/opiekun uczestnika zobowiązany jest dokonać w Biurze Zawodów dopłaty do wysokości opłaty startowej obowiązującej w Biurze Zawodów, o której mowa w pkt V 9 niniejszego Regulaminu, tj. różnicy do kwoty 60 złotych.
11. W oparciu o art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1285.), uczestnikom Biegu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
12. Otrzymanie faktury jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy prośba o wystawienie faktury zostanie zaznaczona w formularzu zgłoszeniowym oraz zostaną w nim wskazane poprawne dane, na jakie ma być wystawiona faktura (w przypadku firm: pełna nazwa, adres siedziby i numer NIP; w przypadku osoby fizycznej: imię, nazwisko, pełny adres). Faktura wystawiona na osobę fizyczną, wysyłana będzie na adres e -mail podany przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka – uczestnika Biegu. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana będzie na adres podmiotu, na który została wystawiona. 
13. Nie ma możliwości wystawienia faktury na dane firmy, w przypadku gdy wniesiona opłata startowa objęta została zniżką opisaną w części V. pkt 11 Regulaminu. Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej jest możliwe wyłącznie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej na cele osobiste, a nie podmiotu gospodarczego.

VI. NAGRODY
1. W Biegu nie będą prowadzone żadne klasyfikacje. 
2. Każde dziecko, które ukończy Bieg, otrzyma pamiątkowy medal.
3. Każde dziecko, które ukończy Bieg otrzyma bezpośrednio po nim upominki ufundowane przez Organizatora i Sponsorów.

 VII. ŚWIADCZENIA ORGANIZATORA
1. Organizator nie zapewnia szatni i depozytu.
2. Organizator nie odpowiada za rzeczy uczestników, pozostawione w strefie startu i mety.
3. Pakiet startowy:
a. każde dziecko otrzyma w pakiecie startowym koszulkę bawełnianą,
b. dzieci dopuszczone do startu otrzymają numery startowe i agrafki,
c. pakiety startowe nieodebrane w Biurze Zawodów nie będą wysyłane ani wydawane w późniejszym terminie.
4. Koszulka:
a. rodzic/opiekun uczestnika podczas rejestracji wskazuje rozmiar koszulki z przedziału: 3-4, 5-6, 7-8, 9-11, 12-14. 
b. liczba koszulek w każdym rozmiarze jest ograniczona. Brak informacji o danym rozmiarze w formularzu zgłoszeniowym oznacza, że limit danego rozmiaru się wyczerpał,
c. koszulki w Biurze Zawodów wydawane są na podstawie rozmiaru wskazanego w formularzu rejestracyjnym, bez możliwości zmiany zadeklarowanego rozmiaru podczas odbioru, do momentu wyczerpania zapasów danego rozmiaru,
d. po dokonaniu opłaty startowej, nie ma możliwości zmiany rozmiaru koszulki wskazanego w formularzu rejestracyjnym,
e. nie ma możliwości zakupu dodatkowej, kolejnej koszulki do zakupionego pakietu,
f. nie ma możliwości wymiany koszulki po zakończeniu Imprezy, w żadnym przypadku.

5. Numery startowe:
a. numery startowe nadawane są w Biurze Zawodów. Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji wybranego numeru,
b. podczas Biegu, dzieci uczetstniczące w Biegu muszą posiadać numery startowe przekazane przez Organizatora, przypięte z przodu do koszulki startowej, 
c. Organizator nie wydaje duplikatów numerów startowych w żadnym przypadku.

VIII. FINANSOWANIE
Koszty organizacji Mini Melts Kraków Run pokrywane są ze środków Gminy Miejskiej Kraków oraz pochodzących od Sponsorów i Partnerów Imprezy.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Rodziców/opiekunów prawnych oraz uczestników Mini Melts Kraków Run obowiązuje niniejszy Regulamin.
2. Organizator zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu, w sytuacji wprowadzenia obostrzeń i konieczności dostosowania do nich zapisów Regulaminu.
3. Organizator zastrzega możliwość odwołania lub zmiany terminu Imprezy w przypadku:
a. zaistnienia zdarzeń mających charakter siły wyższej, a mogących mieć wpływ na przebieg Imprezy,
b. wprowadzenia powszechnie obowiązujących obostrzeń (w szczególności dotyczących limitów uczestników), które powodowałyby, że przeprowadzenie Biegu byłoby niemożliwe lub znacząco utrudnione.
4. Siłą wyższą w rozumieniu niniejszego Regulaminu są wszelkie nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia, o charakterze wyjątkowym, pozostające poza kontrolą Organizatora, uniemożliwiające wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań przewidzianych niniejszym regulaminem, niewynikające z błędu lub zaniedbania Organizatora oraz pozostające nie do pokonania, pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności, a w szczególności: zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych typu powódź, huragan, wichury o nadzwyczajnej sile, trąby powietrzne, trzęsienia ziemi, wyjątkowo intensywne i długotrwałe ulewy albo nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeń, którym nie można było zapobiec (takich jak: wojna, wydarzenia związane z wojną, która toczy się za wschodnią granicą RP, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja, zamieszki, atak terrorystyczny), zagrożenia epidemiczne, stany zagrożenia epidemicznego, epidemie oraz stany epidemii, jak również nowe akty prawne lub decyzje władz administracyjnych uniemożliwiające Organizatorowi wykonanie jego zobowiązań. Ani Organizator, ani uczestnicy nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień niniejszego Regulaminu spowodowane siłą wyższą.
5. Organizator zastrzega możliwość zmiany nieistotnych zapisów niniejszego Regulaminu.
6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian istotnych, o zmianie Regulaminu Organizator powiadomi uczestników za pośrednictwem poczty elektronicznej. Uczestnik, który nie akceptuje wprowadzonych istotnych zmian Regulaminu powinien zawiadomić o tym Organizatora w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Przesłanie takiego zawiadomienia skutkuje usunięciem Uczestnika z Biegu – w takiej sytuacji uiszczona opłata startowa zostanie zwrócona w całości w sposób ustalony przez Organizatora.
7. Reklamacje w sprawach związanych z uczestnictwem oraz organizacją Biegu można składać pisemnie na adres Organizatora lub mailowo na adres zapisy@zis.krakow.pl najpóźniej do 7 dni, po zakończeniu Imprezy. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Organizatora w terminie do 30 dni od daty wpływu reklamacji do Organizatora lub na adres zapisy@zis.krakow.pl.
8. Organem nadzorującym Organizatora jest Prezydent Miasta Krakowa.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu oraz organizacji startów Biegu.
10. Zgłoszenie uczestnictwa w Biegu wyrażone poprzez wysłanie zgłoszenia zgodnie z brzmieniem części V Regulaminu lub przedłożenie go w Biurze Zawodów, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. 
11. Organizator zastrzega, iż Impreza jest wydarzeniem o charakterze publicznym, co za tym idzie wizerunek uczestnika może być obiektem relacji medialnych, zarówno online w Internecie i/lub mediach społecznościowych, jak i offline w radiu, telewizji i prasie. Uczestnik może być obiektem relacji fotograficznej i wideo.
12. W związku z uczestnictwem w Imprezie rodzic/opiekun prawny uczestnika zezwala Organizatorowi na utrwalenie i rozpowszechnienie wizerunku swojego i uczestnika na podstawie art. 81 ust 1. ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, z zastrzeżeniem art. 81 ust 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Rodzic/opiekun prawny uczestnika zezwala na nieodpłatne, nieograniczone pod względem czasu, rozpowszechnianie wizerunku utrwalonego w związku z udziałem w Imprezie, w formie fotografii, nagrań wideo, relacji, w celach statutowych Organizatora w szczególności w celu dokumentowania przebiegu Imprezy, celach promowania Imprezy oraz innych imprez o podobnym charakterze. Wykonane zdjęcia, nagrania filmowe i wywiady z Imprezy mogą być wykorzystywane przez Organizatora bezpłatnie wyłącznie do celów dokumentacyjnych, redakcyjnych i promocyjnych na stronach internetowych prowadzonych przez Organizatora (cracoviamaraton.pl, biegnocny.pl, biegtrzechkopcow.pl, cracoviapolmaraton.pl, zis.krakow.pl), w  serwisach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora (Facebook, Instagram, LinkedIn, X, YouTube) oraz informatorach prasowych Miasta Kraków i portali partnerów branżowych, tj. maratonypolskie.pl, bieganie.pl, psb-biegi.com.pl, maratończyk.pl  oraz w newsletterze Organizatora. online i offline, w mediach społecznościowych, w prasie, w formie czasopism, newsletterów, plakatów, postów, relacji z wydarzenia oraz notatek prasowych itp. Na podstawie zezwolenia rodzic/opiekun prawny i uczestnik może być filmowany, fotografowany i/lub mogą być przeprowadzane wywiady przez Organizatora lub przez zatrudnione w tym celu podmioty.
13. W celu wykorzystania wizerunku w celach promocyjnych i marketingowych sponsorów/partnerów Imprezy, Organizator wystąpi o odrębne zezwolenie do rodzica/opiekuna prawnego uczestnika na rozpowszechnianie wizerunku.
14. W przypadku zgłoszenia przez rodzica/opiekuna prawnego uczestnika sprzeciwu wobec rozpowszechniania wizerunku, stosuje się postanowienia pkt XI.4 lit. (b) Regulaminu.
15.  Organizator zastrzega sobie możliwość do przerwania Biegu w przypadku zaistnienia okoliczności wymagających takiego działania ze strony Organizatora.
16. W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego.
17. Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.biegtrzechkopcow.pl


X. DANE OSOBOWE – Obowiązek informacyjny
1. Organizator jest Administratorem Danych w zakresie realizacji Imprezy, weryfikacji zapisów, obsługi płatności, przetwarzania wizerunku, prowadzenia ankiet, promocji, badania satysfakcji oraz archiwizacji dokumentacji związanej z wydarzeniem sportowym.  
2. Organizator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Dorotę Gross, z którą można się skontaktować pod adresem: ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, lub adresem e-mail: iodo[at]zis.krakow.pl
3. W związku ze zgłoszeniem małoletniego uczestnika do Biegu, pozostającego pod Państwa władzą rodzicielską/opieką prawną:
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) oraz niniejszego Regulaminu na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), w celu zgłoszenia małoletniego do Biegu. Dane niezbędne do zgłoszenia uczestnika małoletniego to: - imię, nazwisko, wiek (data urodzenia), rozmiar koszulki, kraj pochodzenia oraz dane opiekuna prawnego/ rodzica to: adres – ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj; numer telefonu, adres e-mail – w związku z zawarciem z Gminą Miejską Kraków – Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie umowy – akceptacji niniejszego Regulaminu;
b. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wysyłania Newslettera Imprez Biegowych ZIS, prowadzonego w ramach promocji i kształtowania pozytywnego modelu spędzania czasu wolnego, propagowaniem zdrowego trybu życia, sprzyjającego harmonijnemu rozwojowi dzieci i młodzieży i podnoszeniu sprawności fizycznej - rozwijanie zamiłowania do uprawiania sportu i rekreacji wynikających ze statutu Organizatora. Podstawą prawną jest Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz akceptacja Regulaminu Newsletter opublikowanego na stronie https://zis.krakow.pl/informacje-prawne#regulaminy;
c. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego związanego z weryfikacją i rozliczeniem płatności wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług;
d. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ewentualnego dochodzenia praw lub obrony przed roszczeniami związanymi z realizacją Imprezy.
e. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu prowadzenia działań marketingowych, w tym przeprowadzenia badania satysfakcji służącego poprawie jakości organizowanych wydarzeń sportowych w związku z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Organizatora. Podstawą prawną jest Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
f. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Organizatora związanego z przetwarzaniem wizerunku na fotografiach oraz nagraniach foto-video w celu prowadzenia działań marketingowych związanych z promocją i kształtowaniem pozytywnego modelu spędzania czasu wolnego, propagowaniem zdrowego trybu życia. w tym relacji medialnych, zarówno online w Internecie i/lub mediach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora, jak i offline w radiu, telewizji i prasie;
i. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Organizatora związanego z przetwarzaniem danych osób upoważnionych do odbioru pakietu startowego w postaci imienia i nazwiska pełnomocnika, adresu e-mail i nr telefonu.
3.2. Dane osobowe małoletniego uczestnika Imprezy przetwarzane będą na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ewentualnego dochodzenia praw lub obrony przed roszczeniami związanymi z realizacją Imprezy.
b. art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych osobowych – danych szczególnej kategorii) - w celu wykluczenia przeciwwskazań zdrowotnych do wzięcia udziału przez małoletniego w Biegu;
c. art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), w celu zgłoszenia małoletniego do Biegu; 
d. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Organizatora związanego z przetwarzaniem wizerunku małoletniego na fotografiach oraz nagraniach foto-video w celu prowadzenia działań marketingowych związanych z promocją i kształtowaniem pozytywnego modelu spędzania czasu wolnego, propagowaniem zdrowego trybu życia, w tym relacji medialnych, zarówno online w Internecie i/lub mediach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora, jak i offline w radiu, telewizji i prasie;
4. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 3; po tym czasie będą przechowywane przez okres:
a. w przypadku danych opiekunów i małoletnich, pochodzących z formularza zapisów do 6 lat; 
b. w przypadku danych opublikowanych na listach startowych do 30 dni po zawodach;
c. w przypadku danych finansowych do 6 lat;
d. w przypadku zapisu do newsletter do momentu trwania usługi; 
e. dane zbierane w celach promocyjnych i marketingowych w postaci fotografii oraz nagrań foto-video będą przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu przez uczestnika/rodzica/opiekuna uczestnika. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dotyczących wizerunku uczestnika na zdjęciach zamieszczonych na stronie internetowej lub mediach społecznościowych Biegu, Organizator dokona ich usunięcia bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia takiego zgłoszenia. Warunkiem jest wysłanie wiadomości mailowej zawierającej zgłoszenie wraz z wyznaczeniem materiałów, których usunięcie dotyczy, na adres zapisy@zis.krakow.pl z adresu mailowego zgodnego z profilem w systemie zgłoszeniowym do Biegu albo na piśmie, na adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków; 
f. w przypadku danych zbieranych w celu archiwizacji wydarzeń i akcji sportowych w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku nadania kategorii archiwalnej „A”, dane będą przechowywane bezterminowo. 
5. Mają Państwo prawo do żądania od ADO:
a. dostępu do swoich danych osobowych;
b. udostępnienia danych;
c. sprostowania danych;
d. usunięcia danych;
e. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
f. zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, w tym danych dotyczących wizerunku.
6. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00 –193 Warszawa, jeśli w Państwa ocenie przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
7. Przekazanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu określonego w pkt 3. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do realizacji celów określonych w ust. 3 a-d skutkować będzie niemożliwością zawarcia z Państwem przedmiotowej umowy, czyli wzięcia udziału w Imprezie.
8. Odbiorcami przekazanych przez Państwa danych osobowych będą podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów powierzenia przetwarzania – np. w związku z realizacją usług hostingowych, poczty elektronicznej, promocji, publikacji czy też archiwizacji dokumentów; Państwa dane mogą zostać udostępnione innym organom administracji publicznej, organom kontroli, organom wymiaru sprawiedliwości oraz sądom, na ich uzasadniony wniosek (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
9. Odbiorcą i odrębnym Administratorem danych w zakresie prowadzenia zapisów uczestników na podstawie wyrażonej zgody jest Datasport Marek Zieliński, ul. Okrężna 22, 58-310 Szczawno Zdrój, NIP: 886-002-17-67, współpracujący z Organizatorem na podstawie umowy współpracy w tym zakresie. REGULAMIN zapisów oraz Polityka Prywatności są dostępne na Portalu Zapisów.
10. Odbiorcą i odrębnym Administratorem danych w zakresie wizerunku uczestników, którym podczas Biegu mogą być wykonywane indywidualne materiały foto-video, będzie podmiot świadczący płatne usługi dotyczące utrwalenia wizerunku, który może współpracować 
z Organizatorem jedynie na podstawie odrębnej umowy. Polityka Prywatności oraz regulamin udostępniania materiałów foto-video będą również udostępnione na stronie wybranego podmiotu.
11. Aktualna informacja o przetwarzaniu danych dostępna jest tutaj: https://zis.krakow.pl/informacje-prawne 


Aktualizacja: 4.09.2024 r.

I. ORGANIZATOR

1. Organizatorem biegu Mini Melts Kraków Run jest Gmina Miejska Kraków – Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
Dane teleadresowe:
Gmina Miejska Kraków
Plac Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków
NIP 676 101 37 17

Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków
tel. 12 616 63 02
e-mail: zapisy@zis.krakow.pl 
2. Kontakt z Organizatorem jest możliwy telefonicznie, w dni robocze od poniedziałku 
do piątku, w godzinach: 8:00-15:00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zapisy@zis.krakow.pl.  
 
II. TERMIN I MIEJSCE
1.Bieg Mini Melts Kraków Run (zwany w dalszej części Regulaminu: „Imprezą” lub „Biegiem”) odbędzie się w dniu 21 września 2024 roku (sobota) w Krakowie.
2. Start Biegu zlokalizowany będzie na deptaku przy al. 3 Maja w odległości od Mety Biegu wynoszącej od 50 m do 400 m, w zależności od dystansu danej kategorii uczestników. 
3. Meta Biegu zlokalizowana będzie przy al. 3 Maja, na deptaku w okolicy „Kamienia papieskiego”.
4. Biuro Zawodów:
a. zlokalizowane będzie w Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie, przy ul. Reymonta 20.
b. czynne będzie w dniach:
20 września 2024 roku (piątek), w godz.16:00-20:00,
21 września 2024 roku (sobota) – godziny otwarcia Biura Zawodów będą różne dla poszczególnych grup wiekowych uczestników Biegu, co wynika z różnych godzin startu Biegu w poszczególnych grupach wiekowych. W związku z powyższym, w dniu 21 września 2024 r. Biuro Zawodów będzie otwarte w następujących godzinach, w zależności od poniższych grup wiekowych:
- dla „Bąbelków” w godzinach 8:00-9:50,
- dla „Szkrabów” w godzinach 8:00-11:00,
- dla „Gagatków” w godzinach 8:00-12:10, 
- dla „Ancymonów” w godzinach 8:00-13:00, 
- dla „Urwisów” w godzinach 8:00-13:30, 
- dla „Małolatów” w godzinach 8:00-14:00. 

III. ORGANIZACJA STARTU
1. Długość trasy i kategoria uzależnione są od wieku dziecka, które przedstawiają się w następujący sposób:
- 50 m – „Bąbelki” - dla dzieci urodzonych w roku 2021,
- 100 m – „Szkraby” - dla dzieci urodzonych w latach 2019-2020, 
- 150 m – „Gagatki” - dla dzieci urodzonych w latach 2017-2018, 
- 200 m – „Ancymony” - dla dzieci urodzonych w latach 2015-2016, 
- 300 m – „Urwisy” - dla dzieci urodzonych w latach 2013-2014, 
- 400 m – „Małolaty” - dla dzieci urodzonych w latach 2011-2012. 
2. W ramach każdej kategorii odbędzie się kilka oddzielnych startów.
3. Podczas rejestracji należy wskazać godzinę startu. Nie ma możliwości zmiany godziny startu po dokonaniu rejestracji.
4. Godziny startów poszczególnych kategorii:
- „Bąbelki” - godzina: 10:00, 10:10, 10:20;
- „Szkraby” – godzina: 10:30, 10:40, 10:50; 11:00, 11:10, 11:20, 11:30;
- „Gagatki” – godzina: 11:40, 11:50, 12:00, 12:10, 12:20, 12:30, 12:40;
- „Ancymony” – godzina: 13:00, 13:10, 13:20, 13:30;
- „Urwisy” – godzina: 13:40, 13:50, 14:00;
- „Małolaty” – godzina: 14:10, 14:20,  
5. Każdy start może być podzielony na tury. 
6. Organizator dopuszcza możliwość podziału startujących na mniejsze grupy w ramach jednej kategorii. 
7. W kategorii „Bąbelków” i „Szkrabów” dopuszczalny jest start jednego rodzica/opiekuna z dzieckiem. W pozostałych kategoriach dzieci startują samodzielnie, czyli nie ma możliwości startu rodzica z dzieckiem.
8. Każde dziecko będzie mogło wystartować tylko jeden raz.

IV. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Organizator ustanawia następujące limity:
a. startujących: 2500 uczestników dla wszystkich kategorii łącznie;
b. cząstkowe dla poszczególnych kategorii:
- Bąbelki: 300 dzieci,
- Szkraby: 700 dzieci, 
- Gagatki: 700 dzieci, 
- Ancymony: 400 dzieci, 
- Urwisy: 250 dzieci, 
- Małolaty: 150 dzieci.
2. Lista uczestników zostanie zamknięta, w momencie osiągnięcia limitów zgodnie z zapisem części IV pkt 1 powyżej. Organizator nie prowadzi zapisów na listy rezerwowe. 
3. Limit startujących, organizacja Biura Zawodów, przebieg i organizacja startu oraz organizacja mety, mogą ulec zmianie – w przypadku zmiany wytycznych i regulacji dotyczących organizacji imprez, w tym w związku z zaistnieniem sytuacji epidemiologicznej wymagającej takiej zmiany.
4. Warunkiem startu, jest zgłoszenie dziecka i uiszczenie opłaty startowej, bezpośrednio po dokonaniu rejestracji. W przypadku braku wniesienia opłaty startowej niezwłocznie po dokonaniu rejestracji, zgłoszenie uważane jest za nieważne.
5. W Biegu mogą wziąć udział dzieci urodzone w latach 2011-2021. Nie ma możliwości dopuszczenia do startu zawodników innych roczników w żadnym przypadku.
6.Wiek uczestnika Biegu zostanie stwierdzony na podstawie oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego, popartego okazaniem w Biurze Zawodów dokumentu, potwierdzającego datę urodzenia dziecka (legitymacja szkolna, dowód osobisty, paszport i inne).
7. Podczas Biegu nie będzie dokonywany pomiar czasu. 
8. W czasie trwania Biegu uczestnicy powinni stosować się do poleceń osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, służb porządkowych, służb medycznych i osób działających w imieniu Organizatora, posiadających identyfikatory wydane przez Organizatora.
9. Za niedozwolone uznaje się:
a. start i bieg bez numeru startowego,
b. start i bieg z wózkami dziecięcymi,
c. start i bieg ze zwierzętami,
d. poruszanie się po trasie Biegu na rowerkach, hulajnogach, rolkach oraz innych pojazdach.
10. Dzieci powinny posiadać strój oraz obuwie sportowe, adekwatne do aktywności sportowej oraz do panujących warunków atmosferycznych.
11. W Biegu mogą wziąć udział dzieci, których stan zdrowia pozwala na udział w Biegu. Oceny stanu zdrowia dziecka dokonuje jego rodzic/opiekun prawny i bierze za to odpowiedzialność.
12. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków – NNW. Ubezpieczenie indywidualne na wypadek kontuzji lub innego nieszczęśliwego zdarzenia, które może stać się udziałem dziecka w czasie Biegu, wymaga osobnej polisy wykupionej indywidualnie przez rodzica/opiekuna prawnego uczestnika Biegu.
13. W czasie trwania Biegu na trasie, w strefie startu i mety mogą przebywać wyłącznie dzieci posiadające numer startowy, poza przypadkiem startu opiekuna z dzieckiem, w kategorii „Bąbelki” i „Szkraby” opisanym w części III. pkt 7 Regulaminu.
14. Dzieci i ich opiekunowie zobowiązani są do stosowania się do obowiązujących na dzień startu Biegu: 
a. powszechnie obowiązujących obostrzeń, nakazów i zakazów;
b. zaleceń sanitarnych wskazanych przez służby sanitarne oraz Organizatora.

V. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA
1. Zgłoszenia uczestnictwa w Biegu przyjmowane są:
a. na stronie internetowej Biegu do dnia 17 września 2024 roku lub do dnia, w którym wyczerpane zostaną cząstkowe limity startujących. Zgłoszenia można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie internetowej – www.biegtrzechkopcow.pl 
b. w Biurze Zawodów w dniach 20-21 września 2024 r., wyłącznie w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących.
2. Za ważne zgłoszenie uważa się prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz uiszczenie opłaty startowej. W przypadku braku wpłaty niezwłocznie po rejestracji, zgłoszenie uznawane jest za nieważne.
3. Zgłoszenie uczestników: 
a. zgłoszenia dokonuje rodzic/opiekun prawny wypełniając formularz zgłoszeniowy,
b. podczas rejestracji należy wskazać godzinę startu. Nie ma możliwości zmiany godziny startu po dokonaniu rejestracji,
c. w formularzu zgłoszeniowym należy podać wszystkie wymagane dane oraz zaznaczyć wymagane zgody,
d. dzieci zapisane do niewłaściwej kategorii wiekowej, w przypadku, gdy taka sytuacja zostanie wykazana w Biurze Zawodów, będą miały możliwość startu wyłącznie w przypadku, gdy w ich właściwej kategorii wiekowej będą jeszcze dostępne wolne miejsca, 
e. rodzic/opiekun prawny jest zobowiązany do podania swoich danych kontaktowych. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji tych danych i kontakt z rodzicem/opiekunem prawnym w celu weryfikacji poprawności zgłoszenia.
4. Dokonując zgłoszenia do Biegu, rodzic/opiekun prawny oświadcza, że jest świadomy zagrożeń mogących pojawić się w związku ze startem oraz że stan zdrowia dziecka pozwala na udział w tym Biegu oraz że pozwala na start dziecka na własną odpowiedzialność, przyjmuje do wiadomości, że udział w Biegu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. Rodzic/opiekun prawny w razie zaistnienia wypadku, urazu jest zobowiązany do stosowania się do poleceń służb porządkowych i medycznych Organizatora. W czasie Imprezy dziecko/uczestnik Biegu pozostaje pod opieką rodzica/opiekuna prawnego, który bierze pełną odpowiedzialność za opiekę nad dzieckiem i ewentualne wyrządzone przez dziecko/uczestnika szkody. 
5. Weryfikacja dzieci, nadawanie numerów startowych oraz odbiór numerów i koszulek będą odbywać się w Biurze Zawodów. Pakiety startowe odbierają rodzice/opiekunowie prawni. Odbierający powinni posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem, kod QR dziecka oraz dokument potwierdzający wiek startującego dziecka.
6. Weryfikacja uczestników, w tym w zakresie wniesionych opłat startowych i uprawnień
do zniżek oraz odbiór pakietu startowego dokonywane są wyłącznie w Biurze Zawodów. Organizator nie weryfikuje uczestników i nie wydaje pakietów startowych poza godzinami pracy Biura Zawodów, wskazanymi w niniejszym Regulaminie.
7. Organizator dopuszcza odbiór pakietu startowego przez pełnomocnika/osobę upoważnioną:
a. aby umożliwić odbiór pakietu startowego przez pełnomocnika/osobę upoważnioną, rodzic/opiekun prawny podczas rejestracji powinien podać w formularzu zgłoszeniowym dane osoby, którą chce upoważnić do odbioru pakietu,
b. dane pełnomocnika w formularzu można uzupełnić do dnia 19 września 2024 roku, na swoim profilu w systemie zgłoszeniowym,
c. podczas odbioru pakietu startowego, pełnomocnik zobowiązany jest okazać kod QR uczestnika, dla którego odbiera pakiet startowy oraz swój dokument tożsamości oraz dokument potwierdzający wiek dziecka,
d. brak danych pełnomocnika w formularzu zgłoszeniowym uczestnika, dla którego odbiera pakiet, uniemożliwia odbiór pakietu startowego, nawet w przypadku, gdy pełnomocnik/osoba upoważniona okaże kod QR uczestnika,
e. pełnomocnikiem mogą być wyłącznie osoby, które w dniu odbioru pakietu startowego mają ukończone 18 lat.
8. Szczegółowa instrukcja odbioru pakietu startowego i weryfikacji dostępna jest na stronie internetowej www.biegtrzechkopcow.pl  
9. Opłata startowa:
a. wysokość opłaty startowej:
- 50 złotych - do dnia 17 września 2024 r. lub do momentu wyczerpania cząstkowych limitów startujących,
- 60 złotych - w dniach 20-21 września 2024 r. w Biurze Zawodów, w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących.
b. system PayU umożliwia wniesienie opłaty startowej w EURO poprzez przeliczenie opłaty startowej wg kursu EURO z dnia dokonywania opłaty. W Biurze Zawodów nie ma możliwości płatności w EURO,
c. wniesienie opłaty startowej możliwe jest: 
- on-line (bezpośrednie przekierowanie z profilu rejestracyjnego) poprzez system płatności PayU – do dnia 17 września 2024 roku lub do momentu wyczerpania cząstkowych limitów startujących,
- w Biurze Zawodów gotówkowo lub kartą płatniczą wg stawki obowiązującej w dniu dokonania wpłaty, w przypadku niewyczerpania cząstkowych limitów startujących,
d. brak wpłaty bezpośrednio po rejestracji, skutkuje uznaniem zgłoszenia za nieważne,
e. wpłaty dokonane w inny sposób niż podany w pkt V 9 lit. c. niniejszego Regulaminu tj. przelewem na konto Organizatora nie będą uznane i zostaną zwrócone na konto, z którego zostały dokonane,
f. Z zastrzeżeniem postanowień lit. (e) powyżej oraz części IX pkt 6 Regulaminu, Organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu opłaty startowej,
g. Organizator nie dopuszcza możliwości przeniesienia opłaty oraz pakietu startowego na inne dziecko, 
h. Organizator nie dopuszcza możliwości przeniesienia opłaty startowej na kolejną edycję lub inną imprezę,
i. za termin wpłaty przyjmuje się datę uregulowania płatności przez PayU lub datę uiszczenia opłaty startowej w Biurze Zawodów,
j. wpłacający zobowiązany jest sprawdzić czy przelew z tytułu opłaty został zrealizowany, tj. czy kwota opłaty została pobrana z konta i nie została zwrócona przez PayU. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak wpłaty z przyczyn zależnych od Banku wpłacającego/PayU. Wpłacający dokonując wpłaty posiada numery transakcji i jako zleceniodawca ma możliwość wyjaśnić przyczynę braku wniesienia opłaty startowej,
k. opłata startowa jest opłatą za udział w Biegu przeznaczoną m.in. na pokrycie kosztów organizacji (np. zabezpieczenie trasy, zabezpieczenie medyczne, zabezpieczenie sanitarne, pomiar czasu, ochrona, medale, koszulki).
10. Zniżki:
a. 50% zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej
Podstawą do przyznania zniżki jest okazanie w Biurze Zawodów podczas weryfikacji ważnej karty uczestnika programu Krakowska Karta Rodzinna 3+, tj. karty wydawanej członkom rodzin wielodzietnych (minimum 3 dzieci), zamieszkałym na terenie Gminy Miejskiej Kraków,
b. w przypadku braku odpowiednich dokumentów uprawniających do zniżki, w celu wzięcia udziału w Biegu, rodzic/opiekun uczestnika zobowiązany jest dokonać w Biurze Zawodów dopłaty do wysokości opłaty startowej obowiązującej w Biurze Zawodów, o której mowa w pkt V 9 niniejszego Regulaminu, tj. różnicy do kwoty 60 złotych.
11. W oparciu o art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1285.), uczestnikom Biegu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
12. Otrzymanie faktury jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy prośba o wystawienie faktury zostanie zaznaczona w formularzu zgłoszeniowym oraz zostaną w nim wskazane poprawne dane, na jakie ma być wystawiona faktura (w przypadku firm: pełna nazwa, adres siedziby i numer NIP; w przypadku osoby fizycznej: imię, nazwisko, pełny adres). Faktura wystawiona na osobę fizyczną, wysyłana będzie na adres e -mail podany przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka – uczestnika Biegu. Faktura wystawiona na firmę/stowarzyszenie/klub wysyłana będzie na adres podmiotu, na który została wystawiona. 
13. Nie ma możliwości wystawienia faktury na dane firmy, w przypadku gdy wniesiona opłata startowa objęta została zniżką opisaną w części V. pkt 11 Regulaminu. Skorzystanie ze zniżki dla posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej jest możliwe wyłącznie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej na cele osobiste, a nie podmiotu gospodarczego.

VI. NAGRODY
1. W Biegu nie będą prowadzone żadne klasyfikacje. 
2. Każde dziecko, które ukończy Bieg, otrzyma pamiątkowy medal.
3. Każde dziecko, które ukończy Bieg otrzyma bezpośrednio po nim upominki ufundowane przez Organizatora i Sponsorów.

 VII. ŚWIADCZENIA ORGANIZATORA
1. Organizator nie zapewnia szatni i depozytu.
2. Organizator nie odpowiada za rzeczy uczestników, pozostawione w strefie startu i mety.
3. Pakiet startowy:
a. każde dziecko otrzyma w pakiecie startowym koszulkę bawełnianą,
b. dzieci dopuszczone do startu otrzymają numery startowe i agrafki,
c. pakiety startowe nieodebrane w Biurze Zawodów nie będą wysyłane ani wydawane w późniejszym terminie.
4. Koszulka:
a. rodzic/opiekun uczestnika podczas rejestracji wskazuje rozmiar koszulki z przedziału: 3-4, 5-6, 7-8, 9-11, 12-14. 
b. liczba koszulek w każdym rozmiarze jest ograniczona. Brak informacji o danym rozmiarze w formularzu zgłoszeniowym oznacza, że limit danego rozmiaru się wyczerpał,
c. koszulki w Biurze Zawodów wydawane są na podstawie rozmiaru wskazanego w formularzu rejestracyjnym, bez możliwości zmiany zadeklarowanego rozmiaru podczas odbioru, do momentu wyczerpania zapasów danego rozmiaru,
d. po dokonaniu opłaty startowej, nie ma możliwości zmiany rozmiaru koszulki wskazanego w formularzu rejestracyjnym,
e. nie ma możliwości zakupu dodatkowej, kolejnej koszulki do zakupionego pakietu,
f. nie ma możliwości wymiany koszulki po zakończeniu Imprezy, w żadnym przypadku.

5. Numery startowe:
a. numery startowe nadawane są w Biurze Zawodów. Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji wybranego numeru,
b. podczas Biegu, dzieci uczetstniczące w Biegu muszą posiadać numery startowe przekazane przez Organizatora, przypięte z przodu do koszulki startowej, 
c. Organizator nie wydaje duplikatów numerów startowych w żadnym przypadku.

VIII. FINANSOWANIE
Koszty organizacji Mini Melts Kraków Run pokrywane są ze środków Gminy Miejskiej Kraków oraz pochodzących od Sponsorów i Partnerów Imprezy.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Rodziców/opiekunów prawnych oraz uczestników Mini Melts Kraków Run obowiązuje niniejszy Regulamin.
2. Organizator zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu, w sytuacji wprowadzenia obostrzeń i konieczności dostosowania do nich zapisów Regulaminu.
3. Organizator zastrzega możliwość odwołania lub zmiany terminu Imprezy w przypadku:
a. zaistnienia zdarzeń mających charakter siły wyższej, a mogących mieć wpływ na przebieg Imprezy,
b. wprowadzenia powszechnie obowiązujących obostrzeń (w szczególności dotyczących limitów uczestników), które powodowałyby, że przeprowadzenie Biegu byłoby niemożliwe lub znacząco utrudnione.
4. Siłą wyższą w rozumieniu niniejszego Regulaminu są wszelkie nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia, o charakterze wyjątkowym, pozostające poza kontrolą Organizatora, uniemożliwiające wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań przewidzianych niniejszym regulaminem, niewynikające z błędu lub zaniedbania Organizatora oraz pozostające nie do pokonania, pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności, a w szczególności: zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych typu powódź, huragan, wichury o nadzwyczajnej sile, trąby powietrzne, trzęsienia ziemi, wyjątkowo intensywne i długotrwałe ulewy albo nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeń, którym nie można było zapobiec (takich jak: wojna, wydarzenia związane z wojną, która toczy się za wschodnią granicą RP, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja, zamieszki, atak terrorystyczny), zagrożenia epidemiczne, stany zagrożenia epidemicznego, epidemie oraz stany epidemii, jak również nowe akty prawne lub decyzje władz administracyjnych uniemożliwiające Organizatorowi wykonanie jego zobowiązań. Ani Organizator, ani uczestnicy nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień niniejszego Regulaminu spowodowane siłą wyższą.
5. Organizator zastrzega możliwość zmiany nieistotnych zapisów niniejszego Regulaminu.
6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian istotnych, o zmianie Regulaminu Organizator powiadomi uczestników za pośrednictwem poczty elektronicznej. Uczestnik, który nie akceptuje wprowadzonych istotnych zmian Regulaminu powinien zawiadomić o tym Organizatora w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Przesłanie takiego zawiadomienia skutkuje usunięciem Uczestnika z Biegu – w takiej sytuacji uiszczona opłata startowa zostanie zwrócona w całości w sposób ustalony przez Organizatora.
7. Reklamacje w sprawach związanych z uczestnictwem oraz organizacją Biegu można składać pisemnie na adres Organizatora lub mailowo na adres zapisy@zis.krakow.pl najpóźniej do 7 dni, po zakończeniu Imprezy. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Organizatora w terminie do 30 dni od daty wpływu reklamacji do Organizatora lub na adres zapisy@zis.krakow.pl.
8. Organem nadzorującym Organizatora jest Prezydent Miasta Krakowa.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu oraz organizacji startów Biegu.
10. Zgłoszenie uczestnictwa w Biegu wyrażone poprzez wysłanie zgłoszenia zgodnie z brzmieniem części V Regulaminu lub przedłożenie go w Biurze Zawodów, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. 
11. Organizator zastrzega, iż Impreza jest wydarzeniem o charakterze publicznym, co za tym idzie wizerunek uczestnika może być obiektem relacji medialnych, zarówno online w Internecie i/lub mediach społecznościowych, jak i offline w radiu, telewizji i prasie. Uczestnik może być obiektem relacji fotograficznej i wideo.
12. W związku z uczestnictwem w Imprezie rodzic/opiekun prawny uczestnika zezwala Organizatorowi na utrwalenie i rozpowszechnienie wizerunku swojego i uczestnika na podstawie art. 81 ust 1. ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, z zastrzeżeniem art. 81 ust 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Rodzic/opiekun prawny uczestnika zezwala na nieodpłatne, nieograniczone pod względem czasu, rozpowszechnianie wizerunku utrwalonego w związku z udziałem w Imprezie, w formie fotografii, nagrań wideo, relacji, w celach statutowych Organizatora w szczególności w celu dokumentowania przebiegu Imprezy, celach promowania Imprezy oraz innych imprez o podobnym charakterze. Wykonane zdjęcia, nagrania filmowe i wywiady z Imprezy mogą być wykorzystywane przez Organizatora bezpłatnie wyłącznie do celów dokumentacyjnych, redakcyjnych i promocyjnych na stronach internetowych prowadzonych przez Organizatora (cracoviamaraton.pl, biegnocny.pl, biegtrzechkopcow.pl, cracoviapolmaraton.pl, zis.krakow.pl), w  serwisach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora (Facebook, Instagram, LinkedIn, X, YouTube) oraz informatorach prasowych Miasta Kraków i portali partnerów branżowych, tj. maratonypolskie.pl, bieganie.pl, psb-biegi.com.pl, maratończyk.pl  oraz w newsletterze Organizatora. online i offline, w mediach społecznościowych, w prasie, w formie czasopism, newsletterów, plakatów, postów, relacji z wydarzenia oraz notatek prasowych itp. Na podstawie zezwolenia rodzic/opiekun prawny i uczestnik może być filmowany, fotografowany i/lub mogą być przeprowadzane wywiady przez Organizatora lub przez zatrudnione w tym celu podmioty.
13. W celu wykorzystania wizerunku w celach promocyjnych i marketingowych sponsorów/partnerów Imprezy, Organizator wystąpi o odrębne zezwolenie do rodzica/opiekuna prawnego uczestnika na rozpowszechnianie wizerunku.
14. W przypadku zgłoszenia przez rodzica/opiekuna prawnego uczestnika sprzeciwu wobec rozpowszechniania wizerunku, stosuje się postanowienia pkt XI.4 lit. (b) Regulaminu.
15.  Organizator zastrzega sobie możliwość do przerwania Biegu w przypadku zaistnienia okoliczności wymagających takiego działania ze strony Organizatora.
16. W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego.
17. Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.biegtrzechkopcow.pl


X. DANE OSOBOWE – Obowiązek informacyjny
1. Organizator jest Administratorem Danych w zakresie realizacji Imprezy, weryfikacji zapisów, obsługi płatności, przetwarzania wizerunku, prowadzenia ankiet, promocji, badania satysfakcji oraz archiwizacji dokumentacji związanej z wydarzeniem sportowym.  
2. Organizator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Dorotę Gross, z którą można się skontaktować pod adresem: ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, lub adresem e-mail: iodo[at]zis.krakow.pl
3. W związku ze zgłoszeniem małoletniego uczestnika do Biegu, pozostającego pod Państwa władzą rodzicielską/opieką prawną:
3.1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) oraz niniejszego Regulaminu na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), w celu zgłoszenia małoletniego do Biegu. Dane niezbędne do zgłoszenia uczestnika małoletniego to: - imię, nazwisko, wiek (data urodzenia), rozmiar koszulki, kraj pochodzenia oraz dane opiekuna prawnego/ rodzica to: adres – ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj; numer telefonu, adres e-mail – w związku z zawarciem z Gminą Miejską Kraków – Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie umowy – akceptacji niniejszego Regulaminu;
b. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wysyłania Newslettera Imprez Biegowych ZIS, prowadzonego w ramach promocji i kształtowania pozytywnego modelu spędzania czasu wolnego, propagowaniem zdrowego trybu życia, sprzyjającego harmonijne